Saturday 5 May 2018

وہ تغافل شعار میں بے تاب

اس کے نبھنے کے کچھ نہیں اسباب 
وہ تغافل شعار میں بے تاب 
واجب القتل ہے دلِ بے تاب 
کشتہ ہونا ہی خوب ہے سیماب 
ابر کی تیرگی میں ہم کو تو 
سوجھتا کچھ نہیں سوائے شراب 
اپنی کشتی کا ہے خدا حافظ 
پیچھے طوفاں ہے سامنے گرداب 
بوسہ مانگا تو یہ جواب ملا 
سیکھئے پہلے عشق کے آداب 
اس کو پھرتا ہے ڈھونڈھتا ہر سُو 
کیونکر آنکھوں سے اڑ نہ جائے خواب 
دردِ الفت جو ہوتے ہی مرتے 
یہ اذیت نہ کھینچتے احباب 
نہیں ممکن کہ جمع ہوں دونوں 
ساقی مہروش شبِ مہتاب 
سامنے اس کے جو ٹھہر جائیں 
نہیں بے تابیوں کو اتنی تاب 
اہلِ عالم سے چاہتا ہوں وفا 
اس کا طالب ہوں جو کہ ہے نایاب 
عشق کے ساتھ ہی گئے دل و دِیں 
آ گئی سیل، بہہ گیا اسباب 
صاف فقرے ہوں اور ہمیں پر ہوں 
شیوہ اچھا تو ہے مرا آداب 
ہوتی گر اس جہاں میں کچھ خوبی 
کہتے کیوں پھر صفت میں اس کی خراب 
آزمانا نہ دل کو سختی سے 
ٹوٹ جائے نہ یہ دُرِ نایاب 
کس طرح بحرِ عشق سے نکلوں 
یہ تو دریا کہیں نہیں پایاب 
شعلۂ حسن! تیرا کیا کہنا 
پھونک دے اس کے پردہ ہائے حجاب 
اس کی شوخی کا ہے تعجب کیا 
حسن یہ کچھ اور اس پہ عین شباب 
غالب آئے ہیں لاؤ اے مجروحؔ 
بادۂ ناب میں ملا کے گلاب 

میر مہدی مجروح

No comments:

Post a Comment