Sunday 13 October 2019

او میرے سونا رے سونا رے سونا رے

گیت

او میرے سونا رے سونا رے سونا رے
دے دوں گی جان جدا مت ہونا رے
میں نے تجھے ذرا دیر میں جانا
ہوا قصور خفا مت ہونا رے
او میرے سونا رے سونا رے سونا

او میری بانہوں سے نکل کے
تُو اگر میرے رستے سے ہٹ جاۓ گا
تو لہرا کے، بل کھا کے
میرا سایہ تیرے تن سے لپٹ جاۓ گا
تم چھڑاؤ لاکھ داماں
چھوڑتے ہیں کب یہ ارماں
کہ میں بھی ساتھ رہوں گی رہو گے جہاں
او میرے سونا رے سونا رے سونا

او میاں ہم سے ناں چھپاؤ
وہ بناوٹ کی ساری ادائیں لیے
کہ تم اس پہ ہو اِتراتے
کہ میں پیچھے ہوں سو التجائیں لیے
جی میں خوش ہوں میرے سونا
جھوٹ ہے کیا، سچ کہو ناں
کہ میں بھی ساتھ رہوں گی رہو گے جہاں
او میرے سونا رے سونا رے سونا

او پھر ہم سے ناں الجھنا
نہیں لٹ اور الجھن میں پڑ جاۓ گی
او پچھتاؤ گی کچھ ایسے
کہ یہ سرخی لبوں کی اتر جاۓ گی
یہ سزا تم بھول نہ جانا
پیار کو ٹھوکر مت لگانا
کہ چلا جاؤں گا پھر میں نجانے کہاں
او میرے سونا رے سونا رے سونا

مجروح سلطانپوری

No comments:

Post a Comment