Monday 13 November 2017

شکریہ؛ سوچتا ہوں کہ اسی قوم کے وارث ہم ہیں​

عارفانہ کلام منقبت سلام مرثیہ

شکریہ

سوچتا ہوں کہ اسی قوم کے وارث ہم ہیں​
جس نے اولاد پیمبر کا تماشا دیکھا​
جس نے سادات کے خیموں کی طنابیں توڑیں​
جس نے لختِ دل حیدر کو تڑپتا دیکھا​
برسرِ عام سکینہ کی نقابیں الٹیں​
لشکرِ حیدر کرار کو لٹتا دیکھا​
امِ کلثوم کے چہرے پہ طمانچے مارے​
شام میں زنیب و صغریٰ کا تماشا دیکھا​
شہ کونین کی بیٹی کا جگر چاک کیا​
سبطِ پیغمبرِ اسلام کا لاشا دیکھا​
دیدۂ قاسم و عباس کے آنسو لوٹے​
قلب پر عابد بیمار کے چرکا دیکھا​
توڑ کر اکبر و اصغر کی رگوں پر خنجر​
جورِ دوراں کا بہیمانہ تماشا دیکھا​
بھائی کی نعش سے ہمشیر لپٹ کر روئی​
فوج کے سامنے شبیر کو تنہا دیکھا​
پھاڑ کے گنبدِ خضریٰ کے مکیں کا پرچم​
عرش سے فرش تلک حشر کا نقشا دیکھا​
قلبِ اسلام میں صدمات کے خنجر بھونکے​
کربلا میں کفِ قاتل کا تماشا دیکھا​
ابوسفیان کے پوتے کی غلامی کرلی​
خود فرشتوں کو دِنایت سے پنپتا دیکھا​
اے میری قوم ترے حسنِ کمالات کی خیر​
تو نے جو کچھ بھی دکھایا وہی نقشا دیکھا​
یہ سبھی کیوں ہے یہ کیا ہے مجھے اب سوچنے دے​
کوئی تیرا بھی خدا ہے مجھے اب سوچنے دے​
آغا شورش کاشمیری

No comments:

Post a Comment