Tuesday 9 December 2014

یہ رعایتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر

یہ رعایتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
یہ سخاوتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
تیری مصلحت میرے حوصلے کرے پست تر
یہ شرافتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
تیرے دل میں ایک صنم کدہ بھی تو ہے کہیں
یہ عبادتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
نہ عیاں کریں کوئی راز بستۂ مَردماں
یہ عبارتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
تیرا سلسلہ ہے جُڑا ہوا کسی گھات سے
یہ حمایتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
نہ اُمڈ سکیں سرِ رزم میرے وجود پر
یہ شہادتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
نہیں معتبر جو کسی بھی منبر و تخت پر
یہ صلابتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
تری رست و بست مِرے دشمنوں کے قریب تر
یہ رفاقتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
تیرے منصفوں کے ہیں فیصلے بھی عجیب سے
یہ عدالتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
وہ مرے ہی بیچ میں چھپ رہا ہے مجھی سے کیوں
یہ بُجھارتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
ہوئی دین کے خد و خال سے خلل آزما
یہ ثقافتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
میرے جسم پر بڑا تنگ ہے یہ لباس سُؤ
یہ امامتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
میرے فیصلوں کا ہو فیصلہ کہیں حشر میں
یہ اجابتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
کیا چھید چھید مِرا بدن، میرے بخیہ گر
یہ جراہتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
تجھے چھوڑ کر کہاں جاؤں گا ذرا سوچ تو
یہ اجازتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
تیری چشم پوشی کو کیا کہوں میرے چشم بیں
یہ بصارتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
سبھی عیش و جیش بھی ناروا ہے ترے سوا
یہ عنایتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
جو ہِلے زمیں تو یہ برزہ کُف پہ ہی آ گریں
یہ عمارتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
مجھے شک ہے اس میں نہاں ہے کوئی وعید بھی
یہ بشارتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
جو زلال نوشی کو بادہ خواری میں ڈھال دیں
یہ کرامتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
جو نہ کر سکیں کوئی رد و کد کسی فکر سے
یہ بلاغتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
جو شعور کو غبی گھاٹیوں میں دھکیل دیں
یہ صحافتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
میرے قاتلوں کو بتا دیا میرا خوں بہا
یہ سیاستاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
کبھی سن سکیں نہ صریرِ دل کی خموشیاں
یہ سماعتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
جو فروغ دیں کسی فسق کو میری گوت میں
یہ اشاعتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
نہ سناوو مجھ کو فریبِ ہستی کی داستاں
یہ حکایتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
وہ محبتوں میں بخالتوں کی ملوکیت
یہ کفایتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
مجھے غرض کیا تیرے زرق برق جمال سے
یہ صباحتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
مجھے علم ہے میرا کون قاتلِ بے خطا
یہ شکایتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر
میں نہیں سنوں گا امرؔ کے حکمِ بیاض کو
یہ ہدایتاں کسی کام کی نہیں چارہ گر

امر روحانی

No comments:

Post a Comment