Monday 14 April 2014

اردو زباں کے حسن پہ قربان جاؤ تم

اردو زباں کے حُسن پہ قربان جاؤ تم

اردو زباں کی گود میں آرام پاؤ گے
آرام کیا ہے دوستو الہام پاؤ گے
خدمت کرو زبان کی انعام پاؤ گے
نسبت سے اس کی تم بھی تو کچھ نام پاؤ گے
اردو تمہاری جان ہے یوں جان جاؤ تم
اے بھائیو! یہ بات میری مان جاؤ تم

اپنی زباں ہے اس کو بچانا پڑے گا اب
قدموں میں اس کے سر کو جھکانا پڑے گا اب
اس کا مقام کیا ہے دکھانا پڑے گا اب
اپنی زباں کی شان کو پہچان جاؤ تم
اے بھائیو! یہ بات میری مان جاؤ تم

اخبار اب ہماری زباں کا پڑھو ضرور
یہ بات سب کے سامنے تم بھی رکھو ضرور
تم بھی زباں کی تھوڑی سی خدمت کرو ضرور
اس راہ میں اے دوستو! تم بھی چلو ضرور
اردو زباں کے حُسن پہ قربان جاؤ تم
اے بھائیو! یہ بات میری مان جاؤ تم

بچوں کو اس کے حُسن کا جلوہ دکھاؤ تم
سب کچھ سکھاؤ پر، انہیں اردو پڑھاؤ تم
اپنے گھروں میں مشعلِ اردو جلاؤ تم
اپنی زباں کی بات ہے کھل کر جتاؤ تم
حق مانگنے زبان کا ایوان جاؤ تم
اے بھائیو! یہ بات میری مان جاؤ تم

سرمایۂ حیات ہے اردو زبان بھی
اس کو بچانا، اپنی لٹا دینا جان بھی
اس پر فدا ہو شیخ بھی، سید بھی، خان بھی
نہ بغض ہو دلوں میں نہ وہم و گمان بھی
اردو ضیاؔ کی آن ہے یہ جان جاؤ تم
اے بھائیو! یہ بات میری مان جاؤ تم

ضیا کرناٹکی

No comments:

Post a Comment