Saturday 1 June 2013

کس کا جمال ناز ہے جلوہ نما یہ سو بہ سو

عارفانہ کلام نعتیہ کلام

 کس کا جمال ناز ہے جلوہ نما یہ سُو بہ سُو
گوشہ بگوشہ دربدر قریہ بہ قریہ کُو بہ کُو
اشک فشاں ہے کس لیے، دیدۂ منتظر میرا
دجلہ بہ دجلہ یم بہ یم چشمہ بہ چشمہ جُو بہ جُو
میری نگاہِ شوق میں حُسنِ ازل ہے بے حجاب
غُنچہ بہ غُنچہ گُل بہ گُل لالہ بہ لالہ بُو بہ بُو
جلوۂ عارضِ نبیؐ، رشکِ جمال یوسفیؑ
سینہ بہ سینہ سر بہ سر چہرہ بہ چہرہ ہُو بہ ہُو
زلفِ درازِ مصطفٰیؐ گیسوئے لیلِ حق نما
طرہ بہ طرہ خم بہ خم حلقہ بہ حلقہ مُو بہ مُو
یہ میرا اضطرابِ شوق رشکِ جنونِ قیس ہے
جذبہ بہ جذبہ دل بہ دل شیوہ بہ شیوہ خُو بہ خُو
تیرا تصوّرِ جمال میرا شریکِ حال ہے
نالہ بہ نالہ غم بہ غم نعرہ بہ نعرہ ہُو بہ ہُو
بزمِ جہاں میں یاد ہے آج بھی ہر طرف تیری
قصہ بہ قصہ لب بہ لب خطبہ بہ خطبہ رُو بہ رُو
کاش ہو ان کا سامنا عین حریمِ ناز میں
چہرہ بہ چہرہ رُخ بہ رُخ دیدہ بہ دیدہ دُو بہ دُو
عالمِ شوق میں رئیسؔ کس کی مجھے تلاش ہے؟
خطہ بہ خطہ راہ بہ راہ جادہ بہ جادہ سُو بہ سُو

رئیس امروہوی

No comments:

Post a Comment