Saturday 29 August 2020

ایک چہرہ بدلنے والے کے نام

ایک چہرہ بدلنے والے کے نام

یہ مانا کہ روشن ستارہ تِرا
اندھیروں میں جلتا ہوا میں دیا
تِرے چار سُو زر کی جھنکار سی
مجھے نہ میسر ہے دو وقت کی
تِری بات کا ہر کسی کو لحاظ
کرے کیوں نہ تُو اپنی قسمت پہ ناز
مِرا سچ بھی سُولی پہ لٹکا رہے
تِرے جھوٹ پر سب کو اثبات ہے
تِرے پاس بیٹھیں خوشامد مزاج
تِرے گُن جو گاتے ہیں اے دوست آج
مبادا ہوں کل تجھ سے بیزار یہ
پجاری ہیں کرسی کے سرکار یہ
تُو حلقے میں ان کے ہے بیٹھا ہوا
تُو دانش کا داعی تھا، یہ کیا ہوا
تجھ سنگ و پارس کی پہچان تھی
تِرے جسم میں تو مِری جان تھی
شکستہ سے کمرے میں جاڑے کے دن
شب و روز مستی اکھاڑے کے دن
سرِ رہگذر بے سبب قہقہے
کہاں کھو گئے ہیں وہ سب قہقہے
وہ لُڈو، وہ فلمیں، وہ شوخی، وہ بھوک
کبھی یاد آئیں تو اٹھتی ہے ہُوک
جو فرصت ملے تجھ کو، ماضی میں جھانک
بدن برہنہ ہے، بدن اپنا ڈھانک
اگر یاد ہو، تُو بھی مزدور تھا
کہ افلاس کے ہاتھوں مجبور تھا
جو بھولا ہوا ہے وہ سب یاد کر
مِرے دوست کو خود سے آزاد کر
اگر وقت کے ہاتھوں لاچار ہوں
تو اتنا بتا دوں کہ خود دار ہوں
تِری بات میں تُرش لہجہ تِرا
بڑا بھید جیون کا مجھ پر کھلا
غریبی، امیری کا کیا جوڑ ہے
تعلق کا یہ آخری موڑ ہے
بہت دوستی کا ہے رکھا بھرم
مگر اب تو سینے میں گھٹتا ہے دم
مجھے ناز ہے جو بھی، جیسا بھی ہوں
مگر آخری بات کہتا چلوں
الگ کل جو عہدے سے ہونا پڑے
تجھ پِھر اکیلے نہ رونا پڑے
اگر اب بھی سنبھلے تو کیا بات پے
وگرنہ تجھے وقت سے مات پے

رشید حسرت

No comments:

Post a Comment