Sunday 22 December 2013

میرا چہرہ مرے افکار سے لپٹا ہوا ہے

میرا چہرہ مِرے افکار سے لپٹا ہوا ہے
سارا گھر ایک ہی دیوار سے لپٹا ہوا ہے
بات یہ ایک پرندے نے بتائی ہے مجھے
یہ شجر سایۂ دیوار سے لپٹا ہوا ہے
کیسے آتا ہے اثر میری دعاؤں میں بھلا
کوئی تو قلبِ گنہ گار سے لپٹا ہوا ہے
کربلا میں جسے شبیرؓ نے سکھلایا تھا
سارا عالم اسی انکار سے لپٹا ہے
میرا گھر اس لیے بوسیدہ نظر آتا ہے
میرا ماضی در و دیوار سے لپٹا ہوا ہے
آئینہ اس لیے تصویر دکھاتا ہی نہیں
عکس میرا مِرے کردار سے لپٹا ہوا ہیے
نام ظالم کا خبر میں نہیں آیا، لیکن
خون مظلوم کا اخبار سے لپٹا ہوا ہے
دین وه لوگ بھلا کیسے سکھائیں گے ہمیں
جن کا دِیں جبہ و دستار سے لپٹا ہوا ہے
لے کے وه کیسے ہمیں جائیں گے حق کی جانب
پاؤں جن کا کسی دربار سے لپٹا ہوا ہے
اس لیے اس سے ملاقات ضروری ہی نہیں
اس کا چہرہ مِرے اشعار سے لپٹا ہوا ہے
خوف نکلے گا کہاں من سے ہمارے نقاشؔ
جب الف امن کا تلوار سے لپٹا ہوا ہے

وصی الحسن نقاش

No comments:

Post a Comment