Thursday 28 April 2022

چھوڑ کے دشت جنوں میرے نگر میں آیا

 چھوڑ کے دشتِ جنوں میرے نگر میں آیا 

قیس صدقے تِرے استاد کے گھر میں آیا 

کیا تِرا ہجر مِری راہگزر میں آیا

درد اٹھ اٹھ کے بتاتا ہے جگر میں آیا

اپنے غم کو نہ مِرے دل سے کہیں جانے دے

بڑی مدت سے یہ مہمان ہے گھر میں آیا

اس نے بس اتنا کہا؛ آ مِرے سینے سے لگ 

پھر تو جس طرح مِرا ہاتھ کمر میں آیا

لاکھ بچتا ہوں مگر اس سے بچا جاتا نہیں 

درد کہتا ہے؛ تِرا لے، میں جگر میں آیا

باخدا تجھ کو سخن ہی سے خدا کر دوں گا 

معجزہ یہ بھی اگر میرے ہنر میں آیا 

لذتِ غم تِرے صدقے کہ سوا غم کے لیے

دوسرا ایک جگر میرے جگر میں آیا

میرے مرنے کا بھی سنتے نہیں وہ کہتے ہیں 

کون کمبخت ہے یہ، کیسے خبر میں آیا؟

اور سنو! جلتے ہیں جنت میں بھی وہ حوروں سے  

ڈھونڈتے پِھرتے ہیں، بل کس کی کمر میں آیا 

شکر حارث کا فنِ شعر میں بنتا ہی نہیں 

شعر خود شکر منائے کہ ہنر میں آیا


حارث علی

No comments:

Post a Comment