Sunday 25 December 2016

کام انگریز کو دنیا سے مجھے دین سے ہے

کام انگریز کو دنیا سے مجھے دِین سے ہے 
اس کے قانون کی ٹکر میرے آئین سے ہے 
خونِ اسلام سے گل رنگ ہوا روضۂ اقدس 
خبر اڑتی ہوئی آئی یہ فلسطین سے ہے 
سینۂ توحید کے بیٹے کا مشبک ہے اگر 
تو وہ تثلیث کے فرزند کی سنگیں سے ہے 
جس سے گلرنگ ہوا مسجدِ لاہور کا صحن 
نسبت اس خون کو میری ہی شرائین سے ہے 
کب دبا سکتی ہے اس نعرہ کو توپوں کہ گرج 
جو بلند آج مراکش سے، تو کل چین سے ہے 
قادیاں مردہ ہے،۔ اور زندہ جاوید ہوں میں 
عشق قرآں سے مجھے اس کو تراہین سے ہے 
خوف مونجی کو نہیں آج ہمارے لٹھ کا 
اس کو ڈر ہے تو پٹھانوں کی قرابیں سے ہے 
ہے طبیعی یہ وہ ڈر جس سے نہیں کوئی مضر 
یہ وہ خطرہ ہے جو کنجشک کو شاہین سے ہے 
کانگریس میں بھی ہیں کچھ مرد مگر حق ہے یہی 
گرم ہنگامۂ ہند اس کی خواتین سے ہے 
کیوں ہم آغوشِ اجابت نہ دعا ہو میری 
جا ملی عرش پہ جبریلؑ کی آمین سے ہے 
چمنستان معانی میں اگر ہے رونق 
تو وہ میرے ہی دل افروز مضامین سے ہے 
چودھویں رات کا چاند آپ ہے ساماں اپنا 
مطلب اس کو نہ پرن سے ہے نہ پروین سے ہے 

مولانا ظفر علی خان

No comments:

Post a Comment