Monday 25 April 2022

مجھے محسن کے مصرعے کھا گئے ہیں

 مجھے محسن کے مصرعے کھا گئے ہیں

زمانے کو زمانے کھا گئے ہیں

محبت کے علاوہ کچھ عطا کر

یہ زہر ہم لوگ پہلے کھا گئے ہیں

تِری آنکھوں پہ پلکیں جھک گئی ہیں

سمندر کو کنارے کھا گئے ہیں

میاں ہم تو ہیں دھوک کھانے والے

وہ اور ہوں گے جو پیسے کھا گئے ہیں

مِرے آنسو مجھے کھاتے رہے ہیں

تِرے آنسو ستارے کھا گئے ہیں

فقط اب تو حوس ہی رہ گئی ہے

محبت کو تو فتوے کھا گئے ہیں

ہمیں اچھوں کی اچھائی نے کھایا

ہمارے عیب اچھے کھا گئے ہیں

محبت پر کریں گے تبصرہ کیا؟

ہم اس مکتب میں جوتے کھا گئے ہیں

ہماری نیند روٹی لے اڑی ہے.

ہمارے خواب فاقے کھا گئے ہیں

ہمیں لہجوں کے پتھر لگ رہے ہیں

ہمیں لفظوں کے نیزے کھا گئے ہیں

ذرا پہلے تھے آئے لیلی مجنوں

وہ ہم دونوں کے قصے کھا گئے ہیں

مِری آنکھوں کو پانی پی گیا ہے

تِری تصویر بٹوے کھا گے ہیں

خفا ہرگز نہ ہونا کہ تِرے خط

تِرے حصے کے بوسے کھا گئے ہیں

محبت سے ضرورت محترم ہے

ہمارا وقت پیسے کھا گئے ہیں

مِرے گھر میں لگے شیشم کا سایا

مجھے لگتا ہے پنکھے کھا گئے ہیں

مِری بستی کا ان پڑھ بوڑھا عالم

اُسے چہروں کے کتبے کھا گئے ہیں


کاظم حسین

No comments:

Post a Comment