Monday 20 February 2017

کوئی شکوہ مجھے تقدیر سے بیجا نہیں تھا

کوئی شکوہ مجھے تقدیر سے بیجا نہیں تھا
وہ میرا ہو بھی سکتا تھا مگر میرا نہیں تھا
مِرا ثابت قدم رہنا ضروری ہو گیا تھا 
مِرے چاروں طرف کوئی مِرے جیسا نہیں تھا
اسی اک سمت جاتے تھے سبھی رستے ہمارے
اسی اک سمت جانے کو مگر رستہ نہیں تھا
مجھے ہر بار جو تم دیکھتے تھے مسکرا کر
تمہارا دیکھنا اب دیکھنے جیسا نہیں تھا
مِرا کاسہ بھی جانے کیوں مجھی سا بے خبر تھا 
کہ میں نے خود سے بھی تو کچھ کبھی مانگا نہیں تھا
کسی کی ناؤ گہرے پانیوں سے کھیلتی تھی
کسی کا ساحلوں سے بھی کوئی رشتہ نہیں تھا
غریبوں میں یہ کیسی بھوک بانٹی جا رہی تھی
امیرِ شہر کے حصہ میں کچھ آیا نہیں تھا
ابھی تو آرزوئے وصل گھونگھٹ میں چھپی تھی
ابھی کاجل شبِ ہجراں کا بھی پھیلا نہیں تھا
میں کس سے گفتگو کرتی تعلق کو نبھاتی
جسے ملنا تھا مجھ سے وہ کبھی ملتا نہیں تھا
مجھے شاید کسی سے ہو گیا تھا عشق 
جو سینے میں دھڑکتا تھا، وہ دل میرا نہیں تھا

سیما نقوی

No comments:

Post a Comment