Tuesday 27 April 2021

یہ محبت کا عالمی دن ہے

 یہ محبت کا عالمی دن ہے

دیکھ سکتے ہو آج کی تاریخ

آج چودہ ہے وہ بھی چودہ ہیں

جن کی چاہت میں سب بنایا گیا

فرش اور عرش کو سجایا گیا

لوگ کہتے ہیں

ٹھیک کہتے ہیں

عشق کا نام و نسب چودہ ہے

ہاں میرے عشق کے مدارِ حسیں

آپ سا کوئی نہیں، کوئی نہیں

میرا اظہار دور سے سن لیں

تسلیم ہوں جھکائے ہوئے

اپنی آنکھوں میں اشک رکھتی ہوں

اور فرقت میں روز مرتی ہوں

بخت سوئے، جگانا چاہتی ہوں

میں کنیزی میں آنا چاہتی ہوں

میرا اقرار آپ کی ہاں میں

میرا انکار آپ کی نہ میں

عشق کا باب جانتی ہوں اب

آپ کو ہی تو جانتی ہوں سب

عشق کا افتخار دیں مولا

اب مجھے اک پکار دیں مولا

کوئی بھی واسطہ قبول کریں

موسمِ ہجر کو نہ طول کریں

اک ملاقات آج لازم ہے

آج سب عاشقوں نے ملنا ہے

آج تو دید یہ ضروری ہے

العجل، یا امام غوث الغوث

لوگ کہتے کہ محبت کا

آج کا دن ہی عالمی دن ہے


عروج زہرا زیدی

No comments:

Post a Comment