Tuesday 27 April 2021

وہ اکثر مجھ سے کہتا ہے تم بے حد شور مچاتی ہو

 وہ اکثر مجھ سے کہتا ہے

تم بے حد شور مچاتی ہو


جب پیار سے مجھے بلاوٴ گے

تب دوڑ کہ میں تو آوٴں گی

تب پائل میری چھنکے گی

پائل کا شور تو ہو گا ہی


جب کلائی میری تم پکڑو گے

تب چوڑی میری کھنکے گی

جب چوڑی میری کھنکے گی

چوڑی کا شور تو ہو گا ہی


جب بندیا میری چمکے گی

جا آنکھ میں تیری دمکے گی

تب جذبے شور مچائیں گے

جذبوں کا شور تو ہو گا ہی


میرے جھمکے سے جب کھیلو گے

وہ گال کو میرے چومے گا

بے چیں سے تم ہو جاوٴ گے

اک لہر اٹھے گی سینے میں

اس لہر کا شور تو ہو گا ہی


میری زلفوں کو سلجھاتے ہوئے

میرے گجرے کو بکھراوٴ گے

تب سانسیں تیری مہکیں گی

سانسوں کا شور تو ہو گا ہی


جب پاس میرے تم آوٴ گے

اک برق سی تن میں دوڑے گی

من بہکا سا ہو جائے گا

ہر دھڑکن شور مچائے گی

دھڑکن کا شور تو ہو گا ہی


وہ اکثر مجھ سے کہتا ہے

تم بے حد شور مچاتی ہو


سمن شاہ

No comments:

Post a Comment