Wednesday 28 June 2023

بخت میرا جو محبت میں رسا ہو جائے

 عارفانہ کلام حمد نعت منقبت


بخت میرا جو محبت میں رسا ہو جائے 

میری تقدیر مدینے کی فضا ہو جائے 

کاش مقبول مِرے دل کی دعا ہو جائے 

ایک سجدہ درِ مولاﷺ پہ ادا ہو جائے 

اس کی تعظیم کو اٹھتے ہیں سلاطین جہاں 

تِرے کوچے سے جو منسوب گدا ہو جائے 

لے بھی آ زلف پیمبرﷺ کی مہک دیر نہ کر 

اے صبا! مجھ پہ یہ احسان ذرا ہو جائے 

اس کو اپنی ہی خبر ہو نہ دو عالم کا خیال 

جو بھی دیوانۂ محبوبﷺ خدا ہو جائے 

میں مدینے کی زیارت سے بہت خوش ہوں مگر 

چاہتا ہوں کہ یہ مسکن ہی مِرا ہو جائے 

انؐ کے دامن کو مِرے ہاتھ کسی دن چُھو لیں 

کچھ نہ کچھ حق عقیدت تو ادا ہو جائے 

وہ سرِ طُور ہو یا مصر کا بازار حسیں

وہﷺ جہاں چاہیں جلوہ نما ہو جائے 

اب بلا لو کہ مجھے دم کا بھروسہ نہ رہا 

نہیں معلوم کسی وقت بھی کیا ہو جائے 

میرے نزدیک مقدر کا دھنی ہے وہ نصیر 

جس وہ انؐ کی نظر لطف و عطا ہو جائے 


سید نصیرالدین نصیر

No comments:

Post a Comment