دردِ دل، پاسِ وفا، جذبۂ ایماں ہونا
آدمیت ہے یہی اور یہی انساں ہونا
نو گرفتارِ بلا، طرزِ وفا کیا جانیں
کوئی ناشاد سکھا دے انہیں نالاں ہونا
رو کے دنیا میں ہے یوں ترکِ ہوس کی کوشش
زندگی کیا ہے عناصر میں ظہورِ ترتیب
موت کیا ہے، انہیں اجزا کا پریشاں ہونا
ہم کو منظور ہے، اے دیدۂ وحدت آگیں
ایک غنچہ میں تماشائے گلستاں ہونا
سر میں سودا نہ رہا، پاؤں میں بیڑی نہ رہی
میری تقدیر میں تھا بے سر و ساماں ہونا
دل اسیری میں بھی آزاد ہے آزادوں کا
ولولوں کے لئے ممکن نہیں زنداں ہونا
صفحۂ دہر میں مُہرِ یدِ قدرت سمجھو
پھول کا خاک کے تودے سے نمایاں ہونا
ہو بیاضِ سحرِ نور پہ دل کیا مائل
یاد ہے دفترِ انجم کا پریشاں ہونا
کل بھی وہ کل ہے، جو فردائے قیامت زاہد
اور پھر اس کے لیے، آج پریشاں ہونا
پاؤں زنجیر کے مشتاق ہیں، اے جوشِ جنوں
ہے مگر شرط تِرا سلسلۂ جنباں ہونا
گل کو پامال نہ کر لعل و گہر کے مالک
ہے اسے طرۂ دستارِ غریباں ہونا
ہے مِرا ضبطِ جنوں جوشِ جنوں سے بڑھ کر
ننگ ہے میرے لیے، چاک گریباں ہونا
قید یوسفؑ کو زلیخا نے کِیا ، کچھ نہ کِیا
دلِ یوسفؑ کے لیے شرط تھا زِنداں ہونا
چکبست لکھنوی
(برج نرائن چکبست)
No comments:
Post a Comment