Tuesday 26 December 2023

نعت لکھتی ہوں تو میری کانپتی ہیں انگلیاں

 عارفانہ کلام حمد نعت منقبت


دل اگر غافل ہے پر جاگتی ہیں انگلیاں

نعت لکھتی ہوں تو میری کانپتی ہیں انگلیاں

جس سے بڑھ جائے گا رتبہ دونوں عالم میں میرا

اس گدائی کا سلیقہ مانگتی ہیں انگلیاں

گُنبدِ خضرا کا سایہ اور تراوت اوڑھ کر

ساتھ میرے شب گئے تک جاگتی ہیں انگلیاں

جالیاں روضے کی چُھو کر کیا سے کیا یہ ہو گئیں

کیا خبر اب راز کیا کیا جانتی ہیں انگلیاں

یہ تو رہتی ہیں سدا محوِ ثناء، محوِ درود

کون کہتا ہے کہاں کب بولتی ہیں انگلیاں

وجد کا عالم ہے اور ذکرِ نبیؐ کی دُھوم ہے

جُھومتی ہیں جُھوم کر اور ڈولتی ہیں انگلیاں

آپؐ کی چوکھٹ کو چُھونے کی للک ہے کس قدر

میرے ہاتھوں سے نکل کر بھاگتی ہیں انگلیاں

میں کہاں رہتی ہوں خُود میں جب کروں ذکر رسولؐ

مجھ کو دو پاٹوں میں اکثر بانٹتی ہیں انگلیاں

آج بھی اُٹھتی ہیں دیتی ہیں گواہی آپﷺ کی

آپﷺ ہیں ختمِ رُسلﷺ یہ بولتی ہیں انگلیاں

اب کے ہو بخشش میری صدقے نبیؐ کے اے خدا

رات کے پچھلے پہر یہ مانگتی ہیں انگلیاں

اس مہرباں رب کا ہم سے شکر ہو کیسے ادا

نعمتیں جس کی کِھلا کر پالتی ہیں انگلیاں

بس کہ ہو حاصل کسی کُوچے میں انؐ کے نقشِ پا

اے نظر! خاکِ مدینہ چھانتی ہیں انگلیاں 


نکہت فاروق نظر

No comments:

Post a Comment