Wednesday 4 May 2016

تو اگر ایسا سمجھتا ہے تو ایسا نہیں ہے

تُو اگر ایسا سمجھتا ہے تو ایسا نہیں ہے
عشق جس چیز کو کہتے ہیں تماشا نہیں ہے
اک الاؤ سا بھڑکتا ہے مِرے سینے میں 
جو تجھے یاد نہ کرنے کا نتیجہ نہیں ہے
تجھ سے شکوہ ہے مجھے دوست، زمانے سے نہیں 
تُو مِری ذات کا حصہ ہے، زمانہ نہیں ہے
کتنی بوجھل ہوئی جاتی ہیں یہ آنکھیں میری 
کتنے دن سے وہ گلے لگ کے جو رویا نہیں ہے
میں اسی واسطے تاریخ کا مجرم ٹھہرا
میں نے سِکوں کے عِوض ذات کو بیچا نہیں ہے
جانتا ہے کہ پلٹتے نہیں جانے والے 
دل کھلونے سے بہلتا کوئی بچہ نہیں ہے
ظن و تخمین سے آگے کی کوئی بات ہوں میں 
تُو نے اے دوست! یقیناً مجھے سمجھا نہیں ہے
تِرے اشعار سے خوشبو کے سمندر مہکیں 
تُو غزل گو ہے کوئی قافیہ پیما نہیں ہے
چاہتے رہنا جسے، اس سے گِلہ بھی کرنا 
یہ بہر طور محبت کا تقاضا نہیں ہے
راس آئے گی کہاں تجھ کو رفاقت میری 
گر تجھے میری محبت پہ بھروسا نہیں ہے

عبدالرحمان واصف

No comments:

Post a Comment