Tuesday 26 September 2017

کوئی معیار محبت نہ رہا میرے بعد

کوئی معیارِ محبت نہ رہا میرے بعد 
ہر طرف عام ہیں خاصانِ وفا میرے بعد 
سلسلہ ان کے ستم کا نہ رہا میرے بعد 
بدلا بدلا سا ہے دستورِ جفا میرے بعد 
کون پہنے گا گلے میں تِری الفت کی کمند 
کس کے سر ہو گی تِری زلفِ دوتا میرے بعد 
ہوں گی قربان تِرے رخ پہ نگاہیں کس کی 
چاند ہو جائے گا ہالے سے جدا میرے بعد 
سوچتا ہوں کہ بہ ایں عالم بیتابیٔ دل 
کون مانگے گا محبت کی دعا میرے بعد 
داد چاہیں گے مِری طرح مٹا کر کس کو 
عشوہ و غمزۂ انداز و ادا میرے بعد 
ٹھوکریں کھاتی پھرے گی شب یلدائے فراق 
خون روئے گی ہر اک تازہ بلا میرے بعد 
سونی سونی سی ہے ہر محفل ایذا طلبی 
جیسے دنیا میں کوئی غم نہ رہا میرے بعد 
خیرہ ہو جاتی تھی جس سے نگہ صبر و قرار 
ان کے لب پر وہ تبسم نہ رہا میرے بعد 
کیا خبر تھی کہ میں خود ساتھ نہ دوں گا اپنا 
گوشت ہو جائے گا ناخن سے جدا میرے بعد 
فطرت حسن کو ہے ایسے ستم کش کی تلاش 
جو وفا پر بھی کرے عذر خطا میرے بعد 
زرد کر دے گا اسے میری تباہی کا خیال 
رنگ لایا بھی اگر رنگ حنا میرے بعد 
ان کا دیوانہ تو کہلانا ہے مشکل باسطؔ 
کوئی دیوانہ اگر بن بھی گیا میرے بعد

باسط بھوپالی

No comments:

Post a Comment