Thursday 30 June 2022

تو کہاں کہاں سے بڑھا گیا میری داستاں میرے قصہ گو

تو کہاں کہاں سے بڑھا گیا میری داستاں میرے قِصہ گو

کوئی تیسرا تو نہ تھا کبھی یہاں درمیاں میرے قصہ گو

یہ عذاب اس سے بھی ہے سوا کہ بچھڑ کے تجھ سے میں آؤں تو

میرے تن سے چُنتے ہیں جس طرح میری کرچیاں میرے قصہ گو

یہ کمال حسنِ بیاں کا ہے کہ بیانِ حسن کا سحر ہے

کبھی مل جو بیٹھیں تو دیکھنا تِرے رازداں میرے قصہ گو

کسی شخص کو جو پسند نئیں میری انگلی اب بھی اسی پہ ہے

اسی شخص پر ہی اٹھائیں کیوں نہ پھر انگلیاں میرے قصہ گو

میں غلط روی میِں بھی نامور نہیں ہو سکا تو غلط نہیں

کہ یہاں بھی کر گئے عادتاً وہی غلطیاں میرے قصہ گو

کوئی غم شناسا تو ہے نہیں کہ پڑھے جو چہرے سے حالِ دل

کریں شوق سے مِری خامشی کی بے قدریاں میرے قصہ گو

نہ خزاں رُتوں کے گُلاب ہیں نہ بہارِ تازہ کے خواب ہیں

میرا کیا کسی سے معاملہ، کرو مرضیاں میرے قصہ گو


ابرار شاہ

No comments:

Post a Comment