Friday 24 June 2022

ہر ایک گام پہ صدیاں نثار کرتے ہوئے

 ہر ایک گام پہ صدیاں نثار کرتے ہوئے

میں چل رہا تھا زمانے شمار کرتے ہوئے

یہی کُھلا کہ مسافر نے خود کو پار کیا

تِری تلاش کے صحرا کو پار کرتے ہوئے

میں رشکِ ریشۂ گل تھا، بدل کے سنگ ہوا

بدن کو تیرے بدن کا حصار کرتے ہوئے

مجھے ضرور کنارے پکارتے ہوں گے

مگر میں سُن نہیں پایا، پکار کرتے ہوئے

میں اضطرابِ زمانہ سے بچ نکلتا ہوں

تمہارے قول کو دل کا قرار کرتے ہوئے

جہانِ خواب کی منزل کبھی نہیں آئی

زمانے چلتے رہے، انتظار کرتے ہوئے

میں راہِ سود و زیاں سے گزرتا جاتا ہوں

کبھی گریز کبھی اختیار کرتے ہوئے

نہیں گرا مِری قاتل انا کا تاج محل

میں مر گیا ہوں خود اپنے پہ وار کرتے ہوئے

میں اور نیم دلی سے وفا کی راہ چلوں؟

میں اپنی جاں سے گزرتا ہوں پیار کرتے ہوئے

یقین چھوڑ کے نیر گُماں پکڑتا رہا

نگاہِ یار! تِرا اعتبار کرتے ہوئے


شہزاد نیر

No comments:

Post a Comment