Saturday 20 January 2024

حاصل ہو آپ کی جو رضا خیرالوریٰ

 عارفانہ کلام حمد نعت منقبت خیرالوریٰﷺ 


حاصل ہو آپؐ کی جو رضا خیرالوریٰﷺ

شفقت ہو آپ کی جو عطا خیرالوریٰﷺ

رحمت ہی برسے دل پہ سدا خیرالوریٰﷺ

مقبول میری کر لیں دُعا خیرالوریٰﷺ


محبوب دل کو آپﷺ کی رحمت سدا رہے

ایسے ہی میرے دل میں الفت سدا رہے

آقاﷺ سے اس غلام کی نسبت سدا رہے

مقبول میری کر لیں دعا خیرالوریٰﷺ


سرکارﷺ میرے دل پہ ایسی نظر رہے

کونین کے نصاب میں میری قدر رہے

آقاﷺ کی رحمتوں کا نرالا اثر رہے

مقبول میری کر لیں دعا خیرالوریٰﷺ


کہتا ہوں نعت تو یہ عنایت ہے آپﷺ کی

سرکار میرے دل میں محبت ہے آپﷺ کی

بالا ترین سب سے اطاعت ہے آپ ﷺ کی

مقبول میری کر لیں دعا خیرالوریٰﷺ


مطلوب ہر کسی کے ہی سرکار آپﷺ ہیں

کونین میں سبھی کے ہی سردار آپﷺ ہیں

مالک کی کائنات کے شہکار آپﷺ ہیں

مقبول میری کر لیں دعا خیرالوریٰﷺ


اس کاروان نعت کا سالار میں رہوں

گلشن میں بزم نعت کی مہکار میں رہوں

آقاﷺ کی ہر نسل کا رضاکار میں رہوں

مقبول میری کر لیں دعا خیرالوریٰﷺ


اکرام آج دل کی ذرا داستاں کہو

چُھوٹے نہ حق کا دل سے کبھی کارواں کہو

آباد زندگی کی کریں بستیاں کہو

مقبول میری کر لیں دعا خیرالوریٰﷺ


اکرام الحق

No comments:

Post a Comment