Sunday 28 January 2024

جمالش زینت دل اس کی خوبصورتی دل کی زینت تھی

 جمالش زینت دل بود شب جائے کہ من بودم

اس کی خوبصورتی دل کی زینت تھی رات جہاں میں تھا

بہ چشمم دہر باطل بود شب جائے کہ من بودم

میری آنکھوں میں وہ رات تھی جہاں میں تھا

ز فیض جنبش ابروے آں شوخ کماں سازی

اس شوخ ابرو کی حرکت اور مزاح کے فضل سے

دل من نیم بسمل بود شب جائے کہ من بودم

میرا دل رات بھر تڑپا ہوا تھا جہاں میں تھا

نگاہم بر تجّلائے رخ آئینہ رخسارے

میری نظر آئینے میں رخسار پر ٹکی ہے

سرم بر پائے قاتل بود شب جائے کہ من بودم

میرا سر رات کو قاتل کے پیروں پر تھا جہاں میں تھا

بپرس از رہرو کامل طریق عشق و الفت را

اس رہرو سے پیار و محبت کا راستہ پوچھو

سر تلوار منزل بود شب جائے کہ من بودم

کل شب تلوار کے سائے منزل تھی جہاں میں تھا

خودش را من ندا نستم چہ دانم صد دراصونی

میں خود نہیں جانتا، تم کیا جانو؟

گل صد برگ محفل بود شب جائے کہ من بودم

گل صد برگ سے محفل سجی تھی جہاں میں تھا

دلم پرداخت با بادِ جمال دوست و او با من

میرا دل جمال دوست کے ساتھ اور وہ میرے ساتھ تھا

وجود غیر باطل بود شب جائے کہ من بودم

میرے وجود کا ہونا باطل تھا جہاں میں تھا

چساں دل محو میساز و زیادم کیف دو شنبہ

یہ دل کیف و مستی میں دو ہفتوں کے لیے کھو گیا

دلم نخچیر قاتل بود شب جائے کہ من بودم

کل رات میرا دل ادھ موا محسوس ہوا، جہاں میں تھا

زفیض نرگس مستان ساقی شد بپا محشر

ساقئ مست نظر کے فیض سے ایک محشر بپا تھا

جہان بیخبر دل بود شب جائے کہ من بودم

دنیا اس بات سے بے خبر تھی کہ میں رات کو کہاں تھا

خط رنگیں کہ بر پیشانی بسمل کشیدہ تیغ

قاتل نے خنجر سے پیشانی پر لہو رنگ لکیر کھینچ دی

نشان عشق کامل بود شب جائے کہ من بودم

رات کو محبت کی نشانی کامل تھی جہاں میں تھا

خم زلف نگارے کرد پنہاں طرفہ اعجازے

اس نگار کی زلف کے خم کا وہ اعجاز تھا پنہاں

خیالم در سلاسل بود شب جائے کہ من بودم

میں رات خیالوں میں زنجیروں میں جکڑا تھا جہاں میں تھا


پنہاں بریلوی

رابعہ پنہاں

No comments:

Post a Comment