Wednesday 24 February 2021

کجرا محبت والا اکھیوں میں ایسا ڈالا

 فلمی گیت


کجرا محبت والا اکھیوں میں ایسا ڈالا

کجرے نے لے لی میری جان

ہائے رے میں تیرے قربان

دنیا ہے میرے پیچھے 

لیکن میں تیرے پیچھے

اپنا بنا لے میری جان

ہائے رے میں تیرے قربان


آئی ہو کہاں سے گوری

آنکھوں میں پیار لے کے

چڑھتی جوانی کی یہ پہلی بہار لے کے

دلی شہر کا سارا مینا بازار لے کے

جھمکہ بریلی والا

کانوں میں ایسا ڈالا

جھمکے نے لے لی میری جان

ہاے رے میں تیرے قربان

دنیا ہے میرے پیچھے

لیکن میں تیرے پیچھے

اپنا بنا لے میری جان

ہائے رے میں تیرے قربان


موٹر ناں بنگلہ مانگوں

جھمکا ناں ہار مانگوں

دل کو جلانے والے دل کا قرار مانگوں

سیاں بیدردی میرے تھوڑا سا پیار مانگوں

قسمت بنا دے میری

دنیا بسا دے میری

کر لے سگائی میری جان

ہائے رے میں تیرے قربان


جب سے ہے دیکھا تجھ کو

ہو گئے غلام تیرے

اپنا بنا لے گوری

آئیں گے کام تیرے

اپنا یہ جیون سارا

لکھ دیں گے نام تیرے

کُرتا یہ جالی والا

اس پر موتیَن کی مالا

کُرتے نے لے لی میری جان

ہائے رے میں تیرے قربان


ایس ایچ بہاری

شمس الہدیٰ بہاری

No comments:

Post a Comment