Tuesday 23 February 2021

سوز الم سے دور ہوا جا رہا ہوں میں

 سوزِ الم سے دور ہُوا جا رہا ہوں میں

وہ تو جلا رہے ہیں بُجھا جا رہا ہوں میں

مانوسِ التفات ہوا جا رہا ہوں میں

دیکھ اے نگاہِ ناز مٹا جا رہا ہوں میں

جلووں کی تابشیں ہیں کہ اللہ کی پناہ

رنگیں تجلیوں میں گھِرا جا رہا ہوں میں

یہ آتے جاتے ہے نگہِ غیظ کس لیے؟

لے آج تیرے در سے اٹھا جا رہا ہوں میں

راہوں سے آشنا ہوں نہ منزل شناس ہوں

لے جا رہا ہے شوق چلا جا رہا ہوں میں

کیفیت اس نگاہ کی ہمدم بتاؤں کیا؟

اک موج ہے کہ جس میں بہا جا رہا ہوں میں

یا ابتدائے عشق میں غم میرے ساتھ تھا

یا غم کے ساتھ ساتھ چلا جا رہا ہوں میں

کیا چیز ہے نویدِ رہائی کہ ہم نفس

جیسے قفس سمیت اڑا جا رہا ہوں میں

میری تباہیوں پہ زمانے کو رشک ہے

تم تو مٹا رہے ہو بنا جا رہا ہوں میں

شعری یہ کس نے آج نظر مجھ سے پھیر لی

اپنی نظر سے آپ گِرا جا رہا ہوں میں


شعری بھوپالی

No comments:

Post a Comment