Friday 25 June 2021

مری مجبوریاں سمجھو

مِری مجبوریاں سمجھو


 چلو منظور ہے مجھ کو

مجھے کچھ بھی سزا دے دو

سنو! گر مل نہیں پائے

تو اک دُوجے سے کہتے ہیں

کہ قسمت ہی کچھ ایسی تھی

ہمارا دوش ہی کب تھا

تمہیں پانے کی میں نے بھی

بہت کوشش تو کی لیکن

مِری مجبوریاں سمجھو

میں تم سے پیار کرتا ہوں

تمہیں میں کھو نہیں سکتا

تمہارے ساتھ رہ لوں گا

تمہارا ہو نہیں سکتا

تمہیں معلوم تو ہے ناں

فقط اک تم ہی ایسی ہو

جو مجھ سے خوب واقف ہے

مجھے گر تم نہ سمجھو گی

بھلا پھر کون سمجھے گا؟

مِرا تم ساتھ دو گی ناں؟

کہو بھی ساتھ دو گی ناں؟

کہ جب تک سانس باقی ہے

رہیں گے رابطے میں ہم

قسم مِری اٹھاؤ تم

کہیں نا تم بدل جانا

مِری اپنی بھی دنیا ہے

مگر تم جانتی تو ہو

تمہیں میں جان کہتا ہوں

تمہیں ایمان کہتا ہوں

مجھے تم سب سے بڑھ کر ہو

مگر پھر بات ہے وہ ہی

مِری مجبوریاں سمجھو

میں تم سے پیار کرتا ہوں

تمہارے ساتھ رہ لوں گا

تمہارا ہو نہیں سکتا


عالیہ شاہ

No comments:

Post a Comment