Thursday 26 October 2023

یوں گھل گئی ہے تری روح مرے وجداں میں

 درد آشنائی


یوں گُھل گئی ہے تِری رُوح مِرے وِجداں میں

جو راستے میں تِرے کانٹے درد کے آئیں

تو میرے پیروں میں ہر خار کی چُبھن اُترے

کبھی ستارے جو چمکیں تِرے سرِ مژگاں

تو میری آنکھوں میں ہر اشک کی جلن اُترے

ذرا سا غم بھی اگر تیرے پاس سے گُزرے

تو میرے سینے میں اس درد کی دُکھن اُترے

تجھے جو نیند نہ آئے بروگ راتوں میں

تو میرے تن پہ تیری رُوح کی تھکن اُترے

رہے جو تشنہ تمنا تِری تو جانِ صدف

مِری اُمنگوں پہ اندوہ کا کفن اُترے

جو داغدار کرے تیرے نُور کو اک پل

اے مِرے چاند! مِرے دل پہ وہ گہن اُترے

دُھواں اُداسی کا پھیلے تِرے تصور پر

تو میری نظموں میں اس سوچ کی گُھٹن اُترے

تُو آشنا رہے گُل ہائے تازہ و تر سے

قدم قدم پہ مہکتا ہوا چمن اُترے

مِری دُعا کے تقدس نے جو بُنا ہے ابھی

تِرے وجود پہ میرا وہ پیرہن اُترے


صدف مرزا

No comments:

Post a Comment