Monday 18 December 2023

اے خدا سن مجھ کو یہ پینٹنگ پسند نہیں

 خدا سن اے خدا سن

وہ جو میری زندگی کی پینٹنگ 

تُو نے بنا رکھی ہوئی تھی نا 

وہ کسی شررارتی بچے کے ہاتھ لگ گئی ہے

وہ بچہ اس پینٹنگ سے برش 

اور کلر لے کے کھیلنے میں لگا ہوا ہے

اس نے میرے آنگن کے ہرے پتوں پر پیلا رنگ ڈال دیا ہے

گھاس پر سفید رنگ ڈال کر اس کو خراب کردیا ہے

میرے آنگن کے بیچوں بیچ جو صاف پانی کا فوارا تھا نا

اس میں اس نے ڈھیر ساری کائی ملا دی ہے

میرے گھر کی کھڑکی کے دو خانوں کے شیشوں کو 

اس نے توڑ دیا ہے

میرے گھر کے سبھی آئینوں پر اس نے سفید رنگ کر دیا ہے

مجھے خود سے بات کیۓ ایک عرصہ ہو چلا ہے

میرے گھر کے سبھی بلبوں پر اس نے کالا رنگ کر دیا ہے

روشنی مجھ تک پہنچ ہی نہیں پاتی

میں ایک عرصے سے اندھیرے میں رہ رہا ہوں

خدا شاید اس نے میرے گھر کی چھت پر ایک دراڑ بنائی ہے

جس سے برسات میں پانی لگاتار ٹپکتا رہتا ہے

خدا شاید اس نے غلطی سے میرے اوپر پانی گرا دیا ہے

میرا رنگ پھیکا پڑ چکا ہے

کاجل پھیل چکا ہے، بال بکھر چکے ہیں

اے خدا مجھے تجھ سے شکایت ہے کہ

تُو نے میری پینٹنگ سنبھال کر کیوں نہیں رکھی

یہ پینٹنگ اس بچے کے ہاتھ لگی تو لگی کیسے؟ 

پر چھوڑ اب یہ بتا کہ اس پینٹنگ کے سبھی رنگوں کو 

صاف کر کے دوبارہ بنایا جا سکتا ہے؟

اگر نہیں تو اس پینٹنگ کو جلا ڈال

مجھ کو یہ پینٹنگ پسند نہیں


منسوب بر شرجیل احمد

No comments:

Post a Comment