Thursday 26 August 2021

ہے مکمل مگر ادھورا ہے

 ہے مکمل مگر ادھورا ہے

زیست کا یہ سفر ادھورا ہے

يہ مکينوں کی مہربانی ہے

سب کو لگتا جو گھر ادھورا ہے

اس کے الفاظ پُرکشش ہوں گے

وہ سخنور مگر ادھورا ہے

جس کی تاثیر چھلکتی جائے

مان لو وہ اثر ادھورا ہے

ہجر کا وصل گر نہیں پورا

پیار کا ہر پہر ادھورا ہے

جس کے سائے تلے سکوں نہ ملے

ایسا ہر اک شجر ادھورا ہے

نئے وعدوں کا بھرم پورا کہاں

سن لے تیرا مَکر ادھورا ہے

نا رسا وہ رہے گا باہر بھی

ہو اِدھر یا اُدھر ادھورا ہے

جس کے پینے سے صبر نا آئے

ضبط کا وہ زہر ادھورا ہے

تُو سمجھتا ہے میں تیری پوری

تیرا یہ بھی اجر ادھورا ہے

لفظ آمد کے ہوں اگر الہام

پھر قلم کا جبر ادھورا ہے

اس کا ہر اک عذر مکمل ہے

کہہ رہے سب، مگر ادھورا ہے

کون رلتا رہا ہے مجھ میں جو

آج بھی دربدر ادھورا ہے

نیا الزام تیرا خوب، مگر

یہ نہیں کارگر ادھورا ہے

میرے شعروں کا جو وزن تولیں

ان کا اپنا بحر ادھورا ہے

لوگ دعووں میں ہیں کہاں پورے

کیوں شہر کا شہر ادھورا ہے

خوب سيرت اگر نہیں کوئی

حسن اس کا بھی پھر ادھورا ہے

پھر تو سب کچھ ہی رائيگاں ہوا

سرخرو گر فکر ادھورا ہے

لاج مولا میری تُو رکھ لینا

میرا ہر اک ہنر ادھورا ہے

سوچا سيما جو پا لیا میں نے

کتنا یہ بھی فخر ادھورا ہے


سیما عباسی

No comments:

Post a Comment