Thursday 23 June 2022

یادی از گزشتہ گزشتہ زمانے کی ایک یاد

 یادی از گزشتہ

(گزشتہ زمانے کی ایک یاد)


شیری ‌ست در کنارهٔ آن شطِّ پُرخروش

با نخل‌ ہای درہم و شب ہای پُر ز نور

اس پُرخروش نہر کے کنارے ایک شہر ہے

جس کے نخل درہم و آشفتہ اور جس کی شبیں پُرنور ہیں

شہری‌ ست در کنارهٔ آن شطّ و قلبِ من

آنجا اسیرِ پنجۂ یک مردِ پُرغرور

اُس نہر کے کنارے ایک شہر ہے اور میرا دل 

وہاں ایک پُرغرور مرد کے پنجے کا اسیر ہے

شہری‌ ست در کنارهٔ آن شطّ کہ سال ‌ہاست

آغوشِ خود بہ رویِ من و او گشوده‌است

اس نہر کے کنارے ایک شہر ہے کہ جس نے سالوں 

میرے اور اس کے جانب اپنی آغوش کھولی ہے

بر ماسہ ہای ساحل و در سایہ ہای نخل

او بوسہ ہا ز چشم و لبِ من ربوده‌ است

ساحل کی ریگ پر اور نخل کے سایوں میں 

اس نے میری چشم و لب سے بوسے چرائے ہیں

آن ماه دیده‌ است کہ من نرم کرده‌ ام

با جادوی محبتِ خود قلبِ سنگِ او

وہ چاند دیکھ چکا ہے کہ میں نے نرم کر دیا تھا

اپنی محبت کے جادو سے اس کے قلبِ سنگیں کو نرم کر دیا تھا

آن ماه دیده ‌است کہ لرزیده اشکِ شوق

در آن دو چشمِ وحشی و بیگانہ ‌رنگِ او

وہ چاند دیکھ چکا ہے کہ اس کا اشکِ شوق لرزا تھا

ان دو وحشی و مثلِ بیگانہ آنکھووں میں اس کا رنگ

ما رفتہ‌ ایم در دلِ شب‌ ہای ماہتاب

با قایِقی بہ سینۂ امواجِ بی‌ کران

ہم مہتابی نیم شبوں میں کشتی کے ساتھ

بے کراں موجوں کے سینے پر چلے تھے

بِشکُفتہ در سکوتِ پریشانِ نیمہ شب

بر بزمِ ما نگاهِ سپیدِ ستارگان

نیم شب کے سکوتِ پریشاں میں 

ہماری بزم پر ستاروں کی سفید نگاہیں کِھلی تھیں

بر دامنم غُنوده چو طفلی و من ز مہر

بوسیده‌ ام دو دیدهٔ در خواب رفتہ را

وہ میرے دامن پر کسی طفل کی مانند سویا تھا اور میں نے محبت سے

میں نے محبت سے اس کی دو سوئی ہوئی آنکھووں کو بوسہ دیا تھا

در کامِ موج دامنم افتاده‌است و او

بیرون کشیده دامنِ در آب رفتہ را

میرا دامن موج کے دہن میں چلا گیا تھا، اور اس نے 

میرے آب میں جا چکے دامن کو بیرون کھینچا تھا

اکنون منم کہ در دلِ این خلوت و سکوت

ای شہرِ پُرخروش، تُرا یاد می‌ کنم

اب میں ہوں کہ اِس خلوت و سکوت کے اندر

اے شہرِ پُرخروش، تم کو یاد کرتی ہوں

دل بستہ ‌ام بہ او و تو او را عزیز دار

من با خیالِ او دلِ خود شاد می ‌کنم

میں اس سے دل بستہ ہوں، تم اس کو عزیز رکھو

میں اس کے خیال کے ساتھ اپنے دل کو شاد کرتی ہوں


فروغ فرخ زاد

No comments:

Post a Comment