Monday 24 April 2023

ان کے اوصاف ہوں کس طرح سے بیاں

 عارفانہ کلام حمد نعت مقبت


ان کے اوصاف ہوں کس طرح سے بیاں کس طرح میں لکھوں مدحتِ مصطفٰیؐ

خاتم المرسلیںﷺ وہ ہیں شاہِ زماں سب سے اونچی یہاں عظمتِ مصطفٰیؐ

رات دن کا مجھے ہوش کیا رہے طیبہ جان کو یہ دل مچلتا رہے

سبز گنبد نگاہوں میں چھایا رہے جب سے دل میں بسی الفت مصطفٰیؐ

سارے عالم کے مختار ہیں آپؐ ہی سارے نبیوں کے سردار ہیں آپؐ ہی

اپنی اُمت کے غم خوار ہیں آپؐ ہی سارے جگ پہ عیاں شوکتِ مصطفٰیؐ

سارے عالم میں کہلائیں افضل تریں، لائقِ عزت و آسماں و زمیں

ہم جو قرآن کو کر لیں دل کے قریں ہم جو اپنا سکیں سُنتِ مصطفٰیؐ

جو مقام آپؐ کا کس نے پایا یہاں تھے سبھی انبیا پر نہ پہنچے وہاں

پر ملائک کے جلنے لگے تھے جہاں تختِ عرشِ بریں رفعت مصطفٰیؐ

نعت گوئی کا ہو جو قرینہ مجھے مل ہی جائے وفا کا خزینہ مجھے

اب تو بھاتا ہے بس اک مدینہ مجھے یا خدا بخش دے قربتِ مصطفٰیؐ

کاش بس جاؤں جا کرمیں ان کی گلی پر تبسم ہیں گل نکھری نکھری کلی

اپنے آنچل میں ہر سُو صبا لے چلی خوشبو ہائے درِ دولتِ مصطفٰیؐ


تبسم انوار

No comments:

Post a Comment