Sunday 22 August 2021

شدت تشنہ لبی میں پوچھ مت کیا کیا لگا

 شدت تشنہ لبی میں پوچھ مت کیا کیا لگا

جس کو تو قطرہ سمجھتا تھا مجھے دریا لگا

سچ کے ہم کل بھی امیں تھے آج بھی ہم ہیں امیں

آئینوں کو پتھروں سے جنگ کب اچھا لگا

حادٿوں کی زد سے غیروں نے بچایا جب مجھے

گو کہ ہر چہرہ تھا بے گانہ مگر اپنا لگا 

پیتے پیتے ہو گیا عادی تِرے غم کی شراب

زندگی ہاتھوں تِرے اب زہر بھی اچھا لگا

زہن و دل میں آ کے اتنا بس گئے ہو تم مِرے

آئینے میں خود کو دیکھا تو تِرا چہرہ لگا 

دوستوں کی کچھ کرم فرمائیاں یاد آ گئیں

پیٹھ کے زخموں پہ جب انسان کے ٹانکا لگا

اس لیے کھانے لگے ہیں تشنگی کے ہم فریب

ہر چمکتی ریت میں ہم کو کوئی چشمہ لگا

روشنی پر تبصر و تنقید کے حملے ہوئے 

جب بھی جگنو سے ستاروں کو بڑا خطرہ لگا

سر پہ سایا، چاند تارے، چاندنی موجود ہے

آسماں تو میرے آنگن سے بہت چھوٹا لگا

اب زلیخاؤں میں وہ پاکیزگی بھی نہ رہی

مت سرِ بازار میرے حسن کا سودا لگا

درد دل کی تلخیاں دل شاعری میں آ گئیں 

جب تِری محفل سے میرے دل کو اک صدما لگا


دل سکندر پوری

No comments:

Post a Comment