Sunday 26 December 2021

میں پیار کا نغمہ ہوں محبت کی غزل ہوں

 میں تاج محل ہوں


میں پیار کا نغمہ ہوں محبت کی غزل ہوں

قائم ہے مِری شان کہ میں تاج محل ہوں


جمنا کے کنارے پہ میں صدیوں سے کھڑا ہوں

میں وقت کی انگلی میں نگینے سا جڑا ہوں

میں چاندنی راتوں میں کِھلا ایک کنول ہوں

قائم ہے مِری شان کہ میں تاج محل ہوں


میں شاہجہاں کے حسیں خوابوں کی کہانی

ممتاز کو بخشی ہوئی الفت کی نشانی

میں پیار کے احساس میں ڈوبا ہوا پَل ہوں

قائم ہے مِری شان کہ میں تاج محل ہوں


میں ہند کی تہذیب و وراثت کا خزانہ

ہے ناز کہ میں ہوں اسی مٹی کا فسانہ

میں ہند کے گلشن میں گلابوں کی فصل ہوں

قائم ہے مِری شان کہ میں تاج محل ہوں


میں امن کا پیغام زمانے کو سناؤں

میں پھول وفاؤں کے فضاؤں میں کھلاؤں

خاموش سے جھرنے کا میں شفاف سجل ہوں

قائم ہے مِری شان کہ میں تاج محل ہوں


میں پیار کا نغمہ ہوں محبت کی غزل ہوں

قائم ہے مِری شان کہ میں تاج محل ہوں


عطیہ عکس نور

No comments:

Post a Comment