Saturday 25 December 2021

دعا کرو مرے لیے دعا کرو

 دعا کرو

مِرے لیے دعا کرو

دعا کرو کہ 

زندگی کی جنگ ہار جاؤں میں

میرے لیے دعا کرو

دعا کرو کہ 

وصل کے نہ دن سہار پاؤں میں

مِرے لیے دعا کرو

کہ خواب ٹوٹ جائیں اور

نہ کرچیاں اٹھاؤں میں

مِرے لیے دعا کرو

دعا کرو کہ ٹوٹ کر

میں جا بجا پڑا رہوں

عداوتوں کی گرد میں

سدا یونہی اٹا رہا ہوں

مِرے لیے دعا کرو

دعا کرو کہ عمر بھر

کبھی سکوں نہ پاؤں میں

خود اپنا دل دُکھاؤں میں

ہمیشہ پاس غم رہیں

کبھی نہ مسکراؤں میں

مِرے لیے دعا کرو

دعا کرو کہ بھول کر

محبتوں کا پل کوئی

قریب ہی نہ آئے اب

نثار جس پہ تھا یہ دل

وہی مجھے رلائے اب

مِرے لیے دعا کرو

دعا کرو نفس نفس

ملیں مجھے وہ زخم اب

جو وقت بھی نہ بھر سکے

رہوں میں ایسی دھوپ میں

کبھی نہ جو اتر سکے

کہاں گئے وہ ہمنوا

سنبھالتے تھے جو مجھے

مِرے لیے دعا کرو

اب عشق ہی نہ ہو مجھے

رہا یہ تجربہ غلط

کہ جو ہوا ہوا غلط

بنا سبب تو کیا بنا

زمیں نہ یہ سما غلط

ہوئی جو رد تو کیوں ہوئی

نہ تھی مری دعا غلط

دیا سبھی نے عشق کا

مجھی کو مشورہ غلط

دکھائی دے رہا ہوں خود

ہے میرا آئینہ غلط

چلا تھا دل کی راہ پر

مگر قدم پڑا غلط

مِرے لیے دعا کرو

دعا کرو کہ قرب کے

یہ گھونٹ اب نہ پی سکوں

تمہارے شہر عشق میں

میں ایک پل نہ جی سکوں


فرخ اظہار

No comments:

Post a Comment