Monday 27 March 2023

عجیب دن ہیں تمہاری دوری نے ایسے عقدے بچھا دئیے ہیں

 عجیب دن ہیں

عجیب دن ہیں 

تمہاری دوری نے ایسے عقدے بچھا دئیے ہیں

کہ جن کے کُھلنے کی ہر جہد میں میں اپنی سانسیں گنوا رہا ہوں

میں اپنے ہاتھوں کو زخمی کر کے 

تمہاری پوروں کا لمس کیسے مٹا رہا ہوں

عجیب دن ہیں کہ دائیں کندھے پہ تیری خوشبو کا بوجھ لے کر 

نہ جانے کتنے برس جیوں گا

مجھے گلے سے لگائے جو بھی

میں بایاں کندھا ملا رہا ہوں

کبھی جو سورج رہا ہے میرا 

وہ بلب زیرو کا ہو گیا ہے

کبھی تکلف کبھی مروت کی آڑ میں 

جو محبتوں کی حسین خیرات بانٹتا ہے

مگر توجہ طلب ہے یہ بھی

وہ ایک شاعر کی بھوری آنکھیں

تِرا مکمل جہان تھیں جو

کہ ان کو دیکھے بنا بھی دیکھو 

گزر گئے ہیں ناں دن تمہارے

مگر وہ آنکھیں تِری بصارت سے ہو کے محروم بجھ گئی ہیں

تِری سماعت کی آبیاری سے پل رہی تھیں جو چند نظمیں

وہ مر گئی ہیں


علی ادراک

No comments:

Post a Comment