Sunday 6 August 2023

جانتا تھا ایک بغاوت کی رہنمائی کر رہا ہوں

 بغاوت


جب میں نے کہا

میں تم سے محبت کرتا ہوں

تو جانتا تھا

ایک بغاوت کی رہنمائی کر رہا ہوں

قبیلے کے قانون کے خلاف بغاوت

اپنے خلاف بغاوت

اپنے خلاف الزامات کی گھنٹیاں بجا رہا ہوں

دراصل میں اقتدار پر قبضہ کرنا چاہتا تھا

جنگلوں میں سرسبز پتوں کی تعداد میں اضافہ کرنے کے لیے

سمندر کے رنگ کو اور زیادہ نیلا کرنے کے لیے

بچوں کو اور زیادہ معصوم بنانے کے لیے

وحشت کی اس زندگی کو ختم کرنے کے لیے

آخری خلیفہ کو قتل کرنا چاہتا تھا

میرا یہی ارادہ تھا

جب میں نے تم سے محبت کی

میں خوابگاہوں کے دروازے توڑنا چاہتا تھا

بے بس عورتوں کے جسموں کو

مردوں کے زہریلے دانتوں سے بچا سکوں

اور وہ کھلی فضا میں گھوم پھر سکیں

جب میں نے کہا

تم سے محبت کرتا ہوں

جانتا تھا

ایک نئی ابجد کر رہا ہوں

اس شہر کے لیے جہاں سب لوگ ان پڑھ ہیں

نظمیں سنا رہا ہوں

ایک خالی کمرے کو

اور شراب پیش کر رہا ہوں

ان کو جو نشے کی لذت سے بے خبر ہیں


شاعری: نزار قبانی

اردو ترجمہ: منو بھائی

No comments:

Post a Comment