Sunday 6 August 2023

مجھے تمہارا انتظار کرنا اچھا لگتا ہے

 مجھے تمہارا انتظار کرنا اچھا لگتا ہے

مجھے تمہارا انتظار کرنا اچھا لگتا ہے

یوں ہے کہ تم موجود نہیں ہو

تم بہت فاصلے سے مجھے سنتی ہو

اور میری آواز تمہیں چُھو نہیں سکتی

یوں ہے کہ تمہاری آنکھیں کہیں اڑ گئی ہیں

اور ایک بوسے نے تمہارے ہونٹ سی دئیے ہیں

یوں ہے کہ جیسے ہر چیز میری رُوح سے بھر گئی ہے

تم میری رُوح سے بھری تمام چیزوں میں بیدار ہوتی ہو

تم میری روح کی طرح ہو

خوابوں کی ایک تتلی

تم ایک لفظ ’افسردگی‘ کی طرح ہو

مجھے تمہارا انتظار کرنا اچھا لگتا ہے

تم ابھی تک دور ہو

لگتا ہے تم گہرے کرب میں تھی

جیسے تتلی کسی کوئل کی طرح کوکتی ہو

تم مجھے بہت فاصلے سے سُنتی ہو

اور میری آواز تمہیں چُھو نہیں سکتی

مجھے اپنی خاموشی سے باتیں کرنے دو

چراغوں سی روشن، گھنٹی جیسی سادہ خاموشی سے

تم جُھرمٹوں سے بھری ساکن رات کی مانند ہو

تمہاری خاموشی ستارے کی طرح خفیف اور روشن ہے

مجھے تمہارا انتظار کرنا اچھا لگتا ہے

یوں ہے کہ تم موجود نہیں ہو

مجھ سے دور اور غم آلود

جیسے تم زندہ نہیں رہی

تب صرف ایک حرف، ایک مسکراہٹ کافی ہے

اور میں خوش ہوں

خوش ہوں کہ یہ سچ نہیں ہے


شاعر: پابلو نرودا

مترجم: زاہد امروز

کتاب: محبت کی نظمیں اور بے بسی کا گیت 

No comments:

Post a Comment