Sunday 5 May 2024

خوب تصویر ملے گی میرے کرتے سے تمہیں

 خوب تصویر ملے گی میرے کُرتے سے تمہیں

صنفِ کشمیر ملے گی میرے کُرتے سے تمہیں

روز کرتا تھا میں کشمیر کے دُکھ کا ماتم

سُرخ زنجیر ملے گی میرے کُرتے سے تمہیں

بھیجا کرتی تھی وہ اُس پار سے پُر اشک خطوط

جن کی تشہیر ملے گی میرے کُرتے سے تمہیں

تھے رفوگر میرے دامن کے میری ماں کے وہ ہاتھ

خاص تاثیر ملے گی میرے کُرتے سے تمہیں

ثبت ہے نوک پہ بُرہان کی گردن کا وہ دُکھ

کُند شمشیر ملے گی میرے کُرتے سے تمہیں

جیب میں رکھی تھی وہ پیروں تلے روندنے کو

سازشِ میر ملے گی میرے کُرتے سے تمہیں

اور لدّاخ سے یوسف کے قبیلے والی

وقت کی ہیر ملے گی میرے کُرتے سے تمہیں

آہ! مقبول کا زخموں سے وہ چھلنی کُرتا

اُس کی تشہیر ملے گی میرے کُرتے سے تمہیں

کُن کا حاصل جو ہوا آدم و جنت کا تضاد

اُس کی تفسیر ملے گی میرے کُرتے سے تمہیں

جیسے اک ماں نے بھی حُجّاج کو لکھی تھی شہاب

ایک تحریر ملے گی میرے کُرتے سے تمہیں


خواجہ شہاب الدین

No comments:

Post a Comment