Monday 26 August 2024

عدوئے سامری فن دیکھے اعجازِ رقم میرا

 عارفانہ کلام حمد نعت منقبت


عدوئے سامری فن دیکھے اعجازِ رقم میرا

عصائے موسوی ہے حمدِ خالق میں قلم میرا

برنگِ بُوئے گُل ہے ہر نفس یادِ الٰہی میں

قیامت تک بھرے گی دم نسیمِ صبحِ دم میرا

سلامت منزلِ مقصود تک اللہ پہنچا دے

مجھے آنکھیں دکھاتا ہے ہر اک نقشِ قدم میرا

یہ دودِ شمع دل راتوں کو لیتا ہے تعلی کی

خجل کرتا ہے زلفِ حُور کو بھی پیچ و خم میرا

کہیں سودائیان عشق کو تفریح ہوتی ہے

بہت چھانا ہوا ہے باغِ فردوس و ارم میرا

الٰہی کعبۂ تسلیم میں یوں باریابی ہو

بڑھے لبیک کہہ کر پیشتر سب سے قدم میرا

مجھے آباد کرتا ہے مجھے برباد کرتا ہے

خدایا دین و دنیا میں کرم تیرا ستم میرا

تِری بندہ نوازی ہفت کشور بخش دیتی ہے

جو تو میرا جہاں میرا عرب میرا عجم میرا

فنا فی اللہ ہو کر پاؤں عمر جاوداں ایسی

مسیح و خضر کی ہستی سے بڑھ کر ہو عدم میرا

سنا جب سے یہ دولت آدمی کو تو نے بخشی ہے

نہیں پھولا سماتا خاطر غمگیں میں غم میرا

الہی نقش ہو کلمہ رسول اللہﷺ کا دل پر

چلے کونین میں نام محمدﷺ سے درم میرا

جلوں گا حشر تک اے داغ میں سوزِ محبت سے

نہ دے گی ساتھ تا روزِ جزا شمعِ حرم میرا


داغ دہلوی

No comments:

Post a Comment