Thursday 14 July 2022

مجھے یہ بتا میں ترا کون ہوں

 مجھ پہ تیری تمنّا کا الزام ثابت نہ ہوتا 

تو سب ٹھیک تھا

زمانہ تِری روشنی کے تسلسل کی قسمیں اٹھاتا ہے

اور میں تِرے ساتھ رہ کے بھی 

تاریکیوں کے تناظر میں مارا گیا

مجھ پہ نظرِ کرم کر مخاطب ہو مجھ سے

مجھے یہ بتا میں تِرا کون ہوں

اس تعلق کی کیاری میں 

اگتے ہوئے پھول کو نام دے

مجھ کو تیری محبت پہ شک تو نہیں

پر مِرے نام سے تیرے سینے میں رکھی ہوئی 

اینٹ دھڑکے تو مانوں

کب تلک میں تِری خامشی سے یونہی

اپنی مرضی کے مطلب نکالوں گا

مجھ کو آواز دے 

چاہے وہ میرے حق میں بُری ہو

تیری آواز سننے کی خواہش میں 

کانوں کے پردے کھچے جا رہے ہیں

بول دے کچھ بھی 

جو تِرا جی چاہے بول ناں

تیرے ہونٹوں پہ 

مکڑی کے جالوں کے جمنے کا دکھ

تو بہرحال مجھ کو ہمیشہ رہے گا

تُو نے چپ ہی اگر سادھنی تھی

تو اظہار ہی کیوں کِیا تھا

یہ تو ایسے ہے 

بچپن میں جیسے کہیں کھیلتے کھیلتے

کوئی کسی کو سٹیچو کہے

اور پھر عمر بھر اس کو مُڑ کر نہ دیکھے


تہذیب حافی

No comments:

Post a Comment