Sunday 17 July 2022

تیرے میرے درمیاں کچھ بھی نہیں

 تیرے میرے درمیاں


تیرے میرے درمیاں اک نیند کی دیوار ہے

نیند جس کے اک طرف

موندی ہوئی آنکھوں کے کونوں پر لرزتے اشک ہیں

دوسری جانب

سنہرے بادلوں کی اوٹ میں چھپتا ہوا مہتاب ہے

خواب کے حیرت سرا سے لوٹنا دشوار ہے

تیرے میرے درمیاں اک رات ہے

رات کے کونوں سے لپٹی ہیں مدھر سرگوشیاں

گفتگو کرتی ہوئی روحوں کے گرد

دائرے بنتی ہوئی خاموشیاں

ہجر عہدِ وصل کی سوغات ہے

تیرے میرے درمیاں اک نہر ہے

نہر کے دائیں کنارے

بنچ کے تختے پہ پہلے وصل کا ٹھہرا ہوا امکان ہے

دوسرے رُخ پر دلوں کے بیچ بنتے ربط سے

آنکھیں چُراتا شہر ہے

تیرے میرے درمیاں اک باغ ہے

باغ کے گُلپوش رستوں پر تِرے نقشِ قدم

میرے پیروں کے نشانوں سے بہم ہوتے ہوئے

لمحۂ موجود کی راحت پہ ہم روتے ہوئے

دل نہیں سینے میں اپنی بے بسی کا داغ ہے

تیرے میرے درمیاں اک میز ہے

تیری آنکھوں میں ہیں روشن

سامنے بیٹھے ہوئے اک اجنبی کے واسطے

آشنائی کے دِیے

دھڑکنوں کی دُھن

گزرتے وقت کی رفتار سے کچھ تیز ہے

تیرے میرے درمیاں اک بزم ہے

سننے والوں میں کہیں بیٹھی ہے تُو

میں تِری موجودگی سے بے خبر

اک نئی دنیا میں رکھتا ہوں قدم

میرے ہونٹوں پر پرانی نظم ہے

تیرے میرے درمیاں اک بھید ہے

میں سمندر کا مسافر ہوں کوئی

وقت کی لہریں ہیں میرے چار سُو

تُو جزیرہ کی طرح سر سبز ہے

میری کشتی میں مگر اک چھید ہے

جتنی دُوری پر فنا ہوتا ہوں میں

تیری نظروں میں وہاں کچھ بھی نہیں

تیرے میرے درمیاں کیا کچھ نہ تھا

تیرے میرے درمیاں کچھ بھی نہیں


عدنان محسن

No comments:

Post a Comment