Friday 25 November 2022

میں کیسے دیس میں پیدا ہوا ہوں

 میں کیسے دیس میں پیدا ہوا ہوں

میں ایسے دیس میں پیدا ہوا ہوں

جہاں ہر دوسرا ہی فلسفی ہے

نشانے پر ہمیشہ زندگی ہے

جہاں پر نکتہ چینی مشغلہ ہے

جہاں پر فتویٰ گھڑنا حادثہ ہے

فقط تعویز ہی ردِ بلا ہے

جہاں ہر فرد کا اللہ سے بڑھ کر

مولوی سے رابطہ ہے

جہالت کا انوکھا سلسلہ ہے

خود اب اندازہ کر لو

دین اس کا کیا سے کیا ہے

میں ایسے دیس میں پیدا ہوا ہوں

جہاں ذہنی اپاہج گھومتے ہیں

خردسے دور ہیں پر سوچتے ہیں

جہاں اندھے عموماً دیکھتے ہیں

بنا جانے حقائق بولتے ہیں

درندے بنتِ حوّا کو نوچتے ہیں

میں ایسے دیس میں پیدا ہوا ہوں

جہاں دانشوری بھی شعبدہ ہے

جہاں پر تیرگی بےانتہا ہے

جہاں حساس ہونا بھی سزا ہے

جہاں ہر روز ہی محشر بپاہے

میں ایسے دیس میں پیدا ہوا ہوں

جہاں پر خامشی میں زندگی ہے

دکھاوے کی جہاں پر بندگی ہے

جہاں پر خون میں لتھڑی صدی ہے

مسالک میں بٹی سب کی خودی ہے

میں ایسے دیس میں پیدا ہوا ہوں

حقائق جان کر شرما گیا ہوں

یہ کیسی دوڑ ہے گھبرا گیا ہوں

کہاں جانا تھا مجھ کو

اور کہاں پر آ گیا ہوں

سوالوں کے کٹہرے میں کھڑا ہوں

نجانے خود سے کیا کچھ پوچھتا ہوں

میں کیسے دیس میں پیدا ہوا ہوں

میں کیسے دیس میں پیدا ہوا ہوں


ماجد جہانگیر مرزا

No comments:

Post a Comment