Thursday 23 March 2023

اے مری ارض وطن پھر تری دہلیز پہ میں

ملی ترانہ

 اے مِری ارضِ وطن


اے مِری ارضِ وطن، پھر تِری دہلیز پہ میں​

یوں نِگوں سار کھڑا ہوں کوئی مجرم جیسے​

آنکھ بے اشک ہے برسے ہوئے بادل کی طرح​

ذہن بے رنگ ہے اجڑا ہوا موسم جیسے​

سانس لیتے ہوئے اس طرح لرز جاتا ہوں​

اپنے ہی ظلم سے کانپ اٹھتا ہے ظالم جیسے

تُو نے بخشا تھا مِرے فن کو وہ اعجاز کہ جو​

سنگِ خارا کو دھڑکنے کی ادا دیتا ہے​

تُو نے وہ سحر مرے حرفِ نوا کو بخشا​

جو دلِ قطرہ میں قلزم کو چھپا دیتا ہے​

تُو نے وہ شعلۂ ادراک دیا تھا مجھ کو​

جو کفِ خاک کو انسان بنا دیتا ہے​

اور میں مستِ مئے رامش و رنگِ ہستی​

اتنا بے حس تھا کہ جیسے کسی قاتل کا ضمیر​

یہ قلم تیری امانت تھا مگر کس کو ملا؟​

جو لُٹا دیتا ہے نشّے میں سلف کی جاگیر​

جیسے میزانِ عدالت کسی کج فہم کے پاس​

جیسے دیوانے کے ہاتھوں میں برہنہ شمشیر​

تجھ پہ ظلمات کی گھنگھور گھٹا چھائی تھی​

اور میں چپ تھا کہ روشن ہے مِرے گھر کا چراغ​

تیرے مے خانے پہ کیا کیا نہ قیامت ٹوٹی​

اور میں خوش تھا سلامت ہے ابھی میرا ایاغ​

میں نے اپنے ہی گنہ گار بدن کو چُوما​

گرچہ جویائے محبت تھے تِرے جسم کے داغ​

حجلۂ ذات میں آئینے جڑے تھے اتنے​

کہ میں مجبور تھا گر محوِ خود آرائی تھا​

تیری روتی ہوئی مٹی پہ نظر کیا جمتی​

کہ میں ہنستے ہوئے جلووں کا تمنائی تھا​

ایک پل آنکھ اٹھائی بھی اگر تیری طرف​

میں بھی اوروں کی طرح صرف تماشائی تھا​

اور اب خواب سے چونکا ہوں تو کیا دیکھتا ہوں​

ایک اک حرف مِرا تیرِ ملامت ہے مجھے​

تُو اگر ہے تو مِرا فن بھی، مِری ذات بھی ہے​

ورنہ یہ شامِ طرب صبحِ قیامت ہے مجھے​

میری آواز کے دکھ سے مجھے پہچان ذرا​

میں تو کہہ بھی نہ سکوں کتنی ندامت ہے مجھے​

آج سے میرا ہنر پھر سے اثاثہ ہے تِرا​

اپنے افکار کی نس نس میں اتاروں گا تجھے​

وہ بھی شاعر تھا کہ جس نے تجھے تخلیق کیا​

میں بھی شاعر ہوں تو خوں دے کے سنواروں گا تجھے​

اے مِری ارضِ وطن اے مِری جاں اے مِرے فن​

جب تلک تابِ تکلّم ہے پکاروں گا تجھے​

احمد فراز

No comments:

Post a Comment