Monday 29 May 2023

میں اپنے کمرے کے سکون سے گھرا ہوا ہوں

 میرے کمرے کا سکون

میں اپنے کمرے کے سکون سے گھرا ہوا ہوں

میری بھاری بھرکم کتابوں کے ساتھ

ایک دیوار سے لے کر دوسری دیوار تک

کمرے کی موم بتیاں ایک دوسرے پر ڈھیر ہیں

میرا قالین جو گندا اور بھورے رنگ کا لگتا ہے

میرا نائٹ اسٹینڈ جس میں میرے سنہری چشمے 

اور عام رومانوی کتاب پڑی ہے

میرے بیڈ کی چادریں اور پرانا تکیہ

 جس میں میں گھبراتا ہوں

میں اندھیرے میں اور گہرائی میں گر گیا ہوں

مگر میں ایسا نہیں چاہتا تھا

میں چڑھتے سورج کی طرف ننگا اٹھنا چاہتا تھا

میں صبح سویرے کی ٹھنڈی ہوا کو محسوس کرنا چاہتا تھا

میں چاہتا تھا کہ دن کی روشنی میری آنکھیں کھولے

میں شہر کے جاگنے کی آوازیں سننا چاہتا تھا

میں بیٹھ کر کام پر جانے والے لوگوں کو دیکھنا چاہتا تھا

میں پکی ہوئی کافی کو سونگھنا چاہتا تھا

اور خوشی سے کانپنا چاہتا تھا

چائے کے پہلے گھونٹ کو ہونٹوں پر محسوس کرنا چاہتا تھا

میں اپنی کھڑکی کے نیچے پڑے چنبیلی کے پودے پر

شبنم کا مشاہدہ کرنا چاہتا تھا

مگر اب

جیسے ہی سورج کی گرمی 

میری چاکلیٹ کی جلد کو چُومتی ہے 

میں مسکرانے کے علاوہ مدد نہیں کر سکتا

میں کمرے کا سکون میں دروازے کو بند کر دوں گا

تاکہ وحشت  کو باہر نہ جانے دیا جا سکے

مجھے بتاؤ کیا اس طرح سے؟

میں ہر چیز کے پاگل پن سے بچ جاؤں گا


عمران عباس

No comments:

Post a Comment