Wednesday 20 December 2023

مجھے زندگی میں یا رب سر بندگی عطا کر

 عارفانہ کلام حمد نعت منقبت


مجھے زندگی میں یا رب سرِ بندگی عطا کر

میرے دل کی بے حسی کو غمِ عاشقی عطا کر

تیرے درد کی چمک ہو تیری یاد کی کسک ہو

میرے دل کی دھڑکنوں کو نئی بے کلی عطا کر

جو تُجھی سے لو لگا دے جو مجھے میرا پتا دے

میرے عہد کی زباں میں مجھے گُمرہی عطا کر

میں سفر میں سو نہ جاؤں میں یہیں پہ کھو نہ جاؤں

مجھے ذوق و شوقِ منزل کی ہما ہمی عطا کر

بڑی دُور ہے ابھی تک رگِ جان کی مسافت

جو دیا ہے قُرب تُو نے تو شعُور بھی عطا کر

بھری انجمن میں رہ کر نہ ہوں آشنا کسی سے

مجھے دوستوں کی جُھرمٹ میں وہ بےکسی عطا کر

کہیں مجھ کو ڈس نہ جائیں یہ اندھیرے بجلیوں کے

جو دلوں میں نُور کر دے وہی روشنی عطا کر

مجھے تیری جستجو ہو میرے دل میں تُو ہی تُو ہو

میرے قلب کو وہ فیضِ درِ عارفی عطا کر


مفتی تقی عثمانی

No comments:

Post a Comment