Tuesday 16 April 2024

چھوٹی سی ایک کہانی ہے

 زعفرانی غزل

چھوٹی سی ایک کہانی


چھوٹی سی ایک کہانی ہے

لیکن وہ بڑی پرانی ہے

ملتان کے پاس اِک بستی تھی

بستی میں خلقت بستی تھی

اس بستی میں جو رہتے تھے

سب اس کو نگری کہتے تھے

اس نگری میں سب نائی تھے

سب ٹوٹ بٹوٹ کے بھائی تھے

کوئی کہیں کا رہنے والا ہو

کوئی گورا ہو یا کالا ہو

وہ لمبے ہوں یا چھوٹے ہوں

وہ دبلے ہوں یا موٹے ہوں

یاں جتنے لوگ بھی آتے تھے

یہ نائی انہیں ڈراتے تھے

ہم اس بستی کے نائی ہیں

ہم ٹوٹ بٹوٹ کے بھائی ہیں

اس نگری کا اک راجا تھا

راجے کا نام سماجا تھا

سب نائی اُس کے پاس گئے

اور جا کر اُس سے کہنے لگے

یا سر کے بال کٹا لو تم

یا ڈاڑھی مونچھ منڈا لو تم

یہ بات سنی جب راجے نے

نگری کے مور سماجے نے

سنتے ہی راجا بول اٹھا

وہ سوُر سماجا بول اٹھا

تُم ٹوٹ بٹوٹ کے بھائی ہو

میں راجا ہوں، تم نائی ہو

میں سب کی صفائی کر دوں گا

میں ختم یہ نائی کر دوں گا

یہ سن کر سارے بھاگ گئے

سب ڈر کے مارے بھاگ گئے

اب شہر میں خالی راجا ہے

راجے کا نام اب تاجا ہے


صوفی تبسم

No comments:

Post a Comment