Friday 15 July 2022

بھوک کی قاتلانہ سازش پھر بھی جاری ہے

 بھوک کی قاتلانہ سازش


کوڑا چُننے والا لڑکا

روٹی کے ٹکڑے کی تلاش میں

کتنی دیر سے کھڑکی کے سامنے پڑے

کوڑے کے ڈھیر کو

اُلٹ پلٹ رہا ہے

میرا دل دُکھ سے بھر جاتا ہے

مگر میں اس کی مدد سے قاصر ہوں

سوچتی ہوں

اگر ایک کو کھانے کو دے دیا تو

اس جیسے دس اور آ جائیں گے

اور اس طرح ملٹی پلائی ہوتے

ان کوڑا چُننے والوں کو کھانا کھلاتے

ساری روٹی ختم ہو جائے گی

پھر میں کیا کھاؤں گی؟

کھا بھی لوں تو

ان سب کا پیٹ کیسے بھر پاؤں گی

جو میری کھڑکی کے نیچے

لائن بنائے کھڑے ہیں

اس آسرے پر

بچی کُھچی روٹی کے کچھ ٹکڑے

اور رات کا سالن لے کر اپنے گھر کو جائیں گے

اپنے بھوکے بچوں کو کھلائیں گے

مگر مجھے خوف ہے

ان میں کوئی لُٹیرا

چُھپ کر مجھ پر وار نہ کر دے

یہی سوچ کر

اپنے بستر میں چُھپ کر بیٹھ گئی ہوں

لیکن بھوک کی قاتلانہ سازش

پھر بھی جاری ہے

روٹی صرف ایک ہے

لڑکا اب بھی کوڑے کو پلٹ رہا ہے

میں دُکھ سے اسے دیکھتی ہوں

پلیٹ خالی ہے

میں نے ساری روٹی خود ہی کھا لی ہے


سلمیٰ جیلانی 

No comments:

Post a Comment