Tuesday 29 November 2016

مرا سینہ ہے مشرق آفتاب داغ ہجراں کا

مِرا سینہ ہے مشرق آفتابِ داغ ہجراں کا ​
طلوعِ صبحِ محشر چاک ہے میرے گریباں کا​
ازل سے دشمنی طاؤس و مار آپس میں رکھتے ہیں​
دلِ پُر داغ کو کیوں کر ہے عشق اس زلفِ پیچاں کا​
کسی خورشید رو کو جذبِ دل نے آج کھینچا ہے​
کہ نورِ صبحِ صادق ہے غبار اپنے بیاباں کا​
شفق سمجھا ہے اس کو ایک عالم وائے بے دردی​
فلک کو گر بگولا جا لگا خاکِ شہیداں کا​
سیہ خانہ مِرا روشن ہوا ویران ہونے سے​
کیا دیوار کے رخنوں نے یاں عالم چراغاں کا​
وہ شوخِ فتنہ انگیز اپنی خاطر میں سمایا ہے​
کہ اک گوشہ ہے صحرائے قیامت جس کے داماں کا​
چمکنا برق کا لازم پڑا ہے ابرِ باراں میں​
تصور چاہیے رونے میں اس کے روئے خنداں کا​
کفن کی جب سفیدی دیکھتا ہوں کنجِ مرقد میں​
تو عالم یاد آتا ہے شبِ مہتابِ ہجراں کا​
نہیں آتا نظر مرہم لگائے کس جگہ کوئی​
دہانِ یار گویا منہ ہے میرے زخمِ پنہاں کا​
دیا میرے جنازے کو جو کاندھا اس پری رو نے​
گماں ہے تختۂ تابوت پر تختِ سلیماں کا​
مِرا ویرانہ مثلِ آئینہ معمورِ حیرت ہے ​
یقیں ہر رخنۂ دیوار پر ہے چشمِ حیراں کا​
جنوں میں ہجر کی شب ہاتھ دوڑایا ہے جب اپنا​
کیا ہے چاک تا جیبِ سحر اپنے گریباں کا​
جو سرخی آتی ہے عکسِ شفق سے بھی مِرے منہ پر​
حسد سے رنگ ہوتا ہے مبدل چرخِ گرداں کا​
صریرِ کلک کو اب شیر کا نعرہ سمجھتے ہیں​
یقیں اعداء کو ہے میرے قلمداں پر نیستاں کا​
کسی سے دل نہ اس وحشت سرا میں میں نے اٹکایا​
نہ الجھا خار سے دامن کبھی میرے بیاباں کا​
تہِ شمشیرِ قاتل کس قدر بشاش تھا ناسخ​ؔ
کہ عالم ہر دہانِ زخم پر تھا روئے خنداں کا​

امام بخش ناسخ

No comments:

Post a Comment