Monday 29 November 2021

اے مری ماں مجھے آنکھوں میں بسانے والی

 بیٹے کا خط ماں کے نام


اے مِری ماں مجھے آنکھوں میں بسانے والی

لوریاں روز مجھے دے کے سُلانے والی

اپنی غربت کا نہ احساس دلایا تُو نے

خوب کردار مِری ماں کا نبھایا تُو نے

یہ نوازش یہ کرم اور یہ شہرت اے ماں

تُو نے بخشی ہے مجھے علم کی دولت اے ماں

ہے دعاؤں کا نتیجہ مِری عزت اے ماں

آج عہدے پہ ہوں میں تِری بدولت اے ماں

مجھ کو کمرے میں اچانک جو نہ پاتی ہو گی

میری تصویر کو سینے سے لگاتی ہو گی

مجھ کو معلوم ہے راتوں کو جگاتی ہو گی

یاد میری تجھے دن رات ستاتی ہو گی

میں نے پائی ہے خبر آج کہ بیمار ہے تُو

میں نہیں پاس تو دنیا سے بھی بیزار ہے تُو

تُو نے بھیجا ہے مجھے خط یہ بلانے کے لیے

میں ہوں بے چین تِرے پاس میں آنے کے لیے

کیا بتاؤں ذرا فرصت نہیں رہتی مجھ کو

تجھ سے ملنے نہیں دیتی مِری بیوی مجھ کو


سیفی سرونجی

No comments:

Post a Comment