Wednesday 11 October 2023

ایک دن مجھ سے یہ فرمانے لگی بیوی مری

زعفرانی غزل


 ایک دن مجھ سے یہ فرمانے لگی بیوی مِری

میری سوتن بن گئی ہے آپ کی یہ شاعری

وہ یہ کہہ کر مجھ سے کرتی ہے ہمیشہ احتجاج

شاعری سے آپ کی ہوتا ہے مجھ کو اختلاج

سوچتی ہوں کس طرح ہو گا ہمارا اب نِباہ

مجھ کو روٹی چاہیے اور آپ کو بس واہ واہ

مجھ کو رہتی ہے سدا بچوں کے مستقبل کی دھن

آپ بیٹھے کر رہے ہیں فاعلاتن فاعلن

رات کافی ہو چکی ہے نیند میں بچے ہیں دُھت

آپ یوں ساکت ہوئے بیٹھے ہیں جیسے کوئی بُت

میں یہ کہتی ہوں چُکا دیجے جو پچھلا قرض ہے

آپ اپنی دُھن میں کہتے ہیں کہ مطلع عرض ہے

میں یہ کہتی ہوں کہ دیکھا کیجیے موقع محل

چھیڑ دیتے ہیں کہیں بھی غیر مطبوعہ غزل

مان لیتی ہوں میں چلیے آپ ہیں شاعر گریٹ

شاعری سے بھر نہیں سکتا مگر بچوں کا پیٹ

اپنے ہندوستان میں مُردہ پرستی عام ہے

جتنے شاعر مر چکے ہیں بس انہیں کا نام ہے

جب تلک زندہ رہے پیسے نہ تھے کرنے کو خرچ

مر گئے تو ہو رہی ہے مرزا غالب پر ریسرچ

میں یہ بولا بند کر اپنا یہ بے ہودہ کلام

تجھ کو کیا معلوم کیا ہے ایک شاعر کا مقام

جُھوٹ ہے شامل تصنع ہے نہ کچھ اس میں دروغ

شاعری سے پا رہی ہے آج بھی اردو فروغ

ہوں ثناء خواں میں فگار و ساغر و شہباز کا

رُخ بدل ڈالا جنہوں نے شعر کے پرواز کا


نشتر امروہوی

No comments:

Post a Comment